Wydawca treści Wydawca treści

Ogłoszenia

Zespół Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie 73-110 Stargard, ul. Wojska Polskiego 119 ogłasza

Ogłoszenie 1

Zespół Składnic Lasów Państwowych
w Stargardzie

73-110 Stargard, ul. Wojska Polskiego 119

ogłasza przetarg nieograniczony, ofertowy, pisemny

na sprzedaż środków trwałych:

 

  1. Koparka kołowa JCB JS 145W, rok prod. 2010  – 1 szt.
    cena wywoławcza: 110 000,00 zł.
  2. Ciągnik rolniczy Valtra T202, rok prod. 2010 – 1 szt.
    cena wywoławcza: 120 000,00 zł.
  3. Ładowarka kołowa Manitou MLT 845, rok prod. 2008 – 1 szt.
    cena wywoławcza: 68 000,00 zł.
  4. Rozdrabniacz do gałęzi zawieszany Jarocin RDS 20, rok. prod. 2011 – 1 szt.
    cena wywoławcza: 15 100,00 zł.
  5. Frez leśny zawieszany – FL 40 Jarocin, rok. prod. 2010 – 1 szt.
    cena wywoławcza: 9 000,00 zł.
  6. Pług odśnieżny zawieszany SaMASZ ALPS 330 , rok prod. 2011 – 1 szt.
    cena wywoławcza: 4 000,00 zł.
  7. Pług leśny zawieszany LPZ 75, rok prod. 2014 – 1 szt.
    cena wywoławcza: 4 500,00 zł.
  8. Pług leśny zawieszany LPZ 85, rok prod. 2011 – 1 szt.
    cena wywoławcza: 5 000,00 zł.
  9. Pług leśny zawieszany LPZ OTL 07, rok. prod. 2010 – 1 st.
    cena wywoławcza: 6 000,00 zł.
  10. Żuraw hydrauliczny samochodowy leśny EPSILON M110Z96 (uszkodzony), rok prod. 2015 – 1 szt
    cena wywoławcza: 22 200,00 zł.

 

Podane ceny są cenami brutto.

 

 

Warunkiem udziału w przetargu jest złożenie pisemnej, podpisanej oferty i wpłacenie wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej. Kupujący może złożyć ofertę na jeden lub większą ilość przedmiotów przetargu. Wysokość wadium w takim przypadku wynosić 10%  ceny wywoławczej  dla każdego środka trwałego.

Termin składania ofert do dnia 30.05.2025 do godz. 11:00, w siedzibie Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie, ul Wojska Polskiego 119, 73-110 Stargard, pocztą  lub osobiście (sekretariat – pokój nr 109). Wzór formularza oferty stanowi zał. nr. 1 do niniejszego ogłoszenia. Oferta zawierająca wysokość proponowanej ceny nabycia oraz dokładne dane oferenta, powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie z adnotacją: „PRZETARG NIEOGRANICZONY – NIE OTWIERAĆ PRZED 30.05.2025 do godz. 11:00”.

Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie sprzedającego w dniu 30.05.2025 o godz. 11:00.

Wadium należy wpłacić na konto Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie: BGŻ Oddz. Stargard,
nr 50 2030 0045 1110 0000 0232 4780 w terminie do dnia 30.05.2025 do godz. 9:00. W tytule wpłaty należy podać nr inwentarzowy oraz nazwę środka trwałego jakiego wpłata dotyczy. Wpłat wadium należy dokonywać oddzielnie dla każdej oferty. Za dzień wpłaty wadium uznaje się datę wpływu na rachunek bankowy sprzedającego. Wadium złożone przez uczestników przetargu, których oferty nie zostaną przyjęte, zostanie zwrócone bezpośrednio po przetargu na wskazane konto. Wadium złożone przez nabywcę, podlega zaliczeniu na poczet ceny nabycia. Wadium przepada na rzecz sprzedającego, jeżeli oferent nie zapłaci ceny nabycia w terminie wyznaczonym w przesłanym do niego zawiadomieniu o wyborze oferty. Kryterium wyboru oferty stanowi najwyższa cena. Sprzedającemu przysługuje prawo swobodnego wyboru oferty spośród ofert o tej samej cenie. Okres związania ofertą – 30 dni.

Poszczególne środki trwałe można oglądać po uprzednim umówieniu się na oględziny w dniach 19.05.2025 do 29.05..2025 w godz. 9:00-14:00 w siedzibie ZSLP w Stargardzie. Historie pojazdów jakimi dysponuje sprzedający są dostępne do wglądu w siedzibie ZSLP w Stargardzie.

Bliższe informacje można uzyskać w siedzibie ZSLP w Stargardzie (pokój nr 105) lub telefonicznie pod numerem 91 577 18 32.

 

Sprzedający zastrzega sobie prawo wycofania poszczególnych środków trwałych ze sprzedaży oraz unieważnienia przetargu lub zakończenia przetargu bez rozstrzygnięcia w każdym czasie, bez podania przyczyny. W takim przypadku uczestnikowi nie przysługuje żadne roszczenie odszkodowawcze z wyjątkiem zwrotu wpłaconego wadium (bez odsetek).

 

Zakupiony środek trwały należy odebrać na swój koszt i swoim staraniem, po uprzednim wpłaceniu ustalonej kwoty.

Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za zniszczenia powstałe na skutek niewłaściwego załadunku i transportu środka trwałego.

 

Przystępując do przetargu uczestnik przyjmuje do wiadomości, że administratorem danych osobowych, w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych, podanych przez niego w związku z udziałem w przetargu jest Sprzedający. Dane te będą przetwarzane przez ww. administratora w celu przeprowadzenia niniejszego przetargu, a także w celu udokumentowania sprzedaży Pojazdu i rozliczenia podatków. Sprzedający zapewnia uczestnikom możliwość wglądu i zmiany podanych danych osobowych.

 

Załącznik 1

 

Załacznik 2

 

Ogłoszenie 2

Dyrektor Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie
ogłasza nabór zewnętrzny
na stanowisko ds. zaopatrzenia i handlu


1. Organizator naboru:
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Zespół Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie
73-110 Stargard, ul. Wojska Polskiego 119
telefon: 91 577 18 32
email: zsstargard@szczecin.lasy.gov.pl


2. Tryb prowadzenia naboru:
Nabór prowadzony jest na podstawie Zarządzenia nr 19 Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie z dnia 22.08.2024 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska pracy w biurze RDLP w Szczecinie i jednostkach nadzorowanych przez RDLP w Szczecinie.


3. Adresaci naboru:
Rekrutacja skierowana jest do osób/kandydatów spełniających wymagania opisane w treści niniejszego ogłoszenia.


4. Zakres ważniejszych zadań wykonywanych na stanowisku:
a) bieżąca obsługa klientów sklepu z odzieżą dla leśników, w zakresie sprzedaży,przyjmowania zwrotów oraz przyjmowania reklamacji,
b) udzielanie klientom informacji dot. aktualnej oferty asortymentu dostępnego w sprzedaży,
c) bieżące monitorowanie realizacji zamówień,
d) wystawianie dokumentów związanych z obsługą klientów, w tym faktur, paragonów fiskalnych oraz zwrotów detalicznych,
e) obsługa sklepu internetowego,
f) przyjmowanie dostaw na gruncie od dostawców/firm kurierskich,
g) ewidencjonowanie przyjmowanych dostaw pod względem ilościowym i jakościowym,
h) wyjazdy z dostawami zamówionego towaru do jednostek organizacyjnych LP,
i) praca w systemie informatycznym LP (SILP), programie magazynowym SUBIEKT oraz w systemie EZD w zakresie swojego działania,
j) czynny udział w przygotowywaniu zamówień publicznych, związanych z zakupem m.in. sortów mundurowych i BHP, narzędzi dla leśnictwa.
Szczegółowy zakres czynności zostanie ustalony po zatrudnieniu.

5. Wymagania obligatoryjne (minimalne):
a) wykształcenie co najmniej średnie,
b) minimum roczne doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku.
c) posiadanie prawa jazdy kategorii B,
d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku pracy,
e) korzystanie z pełni praw publicznych,
f) pełna zdolność do czynności prawnych.


6. Wymagania dodatkowe (preferowane):
a) podstawowa znajomość systemu informatycznego LP (SILP, SILP web),
b) znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD),
c) znajomość programu magazynowego SUBIEKT,
d) znajomość prawa zamówień publicznych w zakresie swoich obowiązków,
e) znajomość obowiązujących przepisów z zakresu umundurowania w Lasach Państwowych oraz środków ochrony indywidualnej.
f) posiadanie uprawnień na wózek widłowy.


7. Od kandydata/ki oczekujemy:
a) wysokiej kultury osobistej,
b) komunikatywności i umiejętności pracy w zespole,
c) umiejętności organizacji pracy,
d) umiejętności pracy pod presją czasu,
e) komunikatywności, odpowiedzialności, rzetelności,
f) chęci samodoskonalenia i pogłębiania wiedzy,
g) dyspozycyjności i dużej motywacji do pracy.


8. Oferowane warunki:
a) umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy na czas określony,
docelowo możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony;
b) praca od poniedziałku do piątku (godziny pracy: 7:00-15:00) (wyjątkowo delegacje),
c) przewidywana data rozpoczęcia pracy: 01.07.2025 r.
d) praca w stabilnej i dobrze zorganizowanej firmie,
e) możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia i kursy,
f) świadczenia socjalne i zdrowotne,
g) pracodawca zapewnia niezbędne narzędzia pracy.


9. Miejsce wykonywania pracy:
Siedziba Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie
73-110 Stargard, ul. Wojska Polskiego 119 lub na terenie RDLP w Szczecinie/
Zielonej Górze (wyjazdy w delegacje jednodniowe)

10. Wymagane dokumenty:
a) List motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
b) CV zawierające informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, opatrzone własnoręcznym podpisem,
c) Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje zawodowe oraz przebieg pracy zawodowej, opatrzone klauzulą „potwierdzam zgodność z oryginałem będącym w moim posiadaniu” i własnoręcznym podpisem. Oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
d) Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacji, w tym szczególnej kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (np. dane zdrowia, przynależności związkowej, itp.) – jeśli znajdują się w zakresie przekazanych danych (załącznik nr 1)
e) Oświadczenie kandydata o spełnieniu warunków podstawowych (załącznik nr 2)
f) Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych (załącznik nr 3)
g) Klauzula informacyjna RODO (załącznik 4)
Do oferty mogą być dołączone inne dokumenty, w tym opinie lub referencje z poprzednich miejsc pracy. Drugim etapem naboru będzie rozmowa kwalifikacyjna, do której zostaną zakwalifikowane i zaproszone osoby spełniające wymagania określone w ogłoszeniu.

11. Termin i miejsce składania ofert:
Wymagane dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 23.05.2025 r. do godz. 14:30,
a) osobiście w zamkniętej kopercie w Sekretariacie Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie, 73-110 Stargard, ul. Wojska Polskiego 119. Godziny pracy sekretariatu: 07:00-15:00 od poniedziałku do piątku.
b) elektronicznie, na adres e-mail: zsstargard@szczecin.lasy.gov.pl,
c) pocztą tradycyjną na adres: Zespół Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie, 73-110 Stargard, ul. Wojska Polskiego 119.
O dacie wpływu decyduje data stempla pocztowego.
Każda z form przesłania ofert powinna być opatrzona klauzulą: „Nabór na stanowisko ds. zaopatrzenia i handlu”

12. Informacje dodatkowe:
a) Dokumenty, które wpłyną po terminie wskazanym jak wyżej nie będą przyjęte do postępowania rekrutacyjnego i bez otwierania koperty zostaną zwrócone na adres korespondencyjny nadawcy, a oferty wysłane na adres mailowy zostaną trwale usunięte z poczty elektronicznej.
b) Złożone dokumenty będą podlegały ocenie formalnej i merytorycznej.
c) Dyrektor Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko wybranych kandydatów.
d) Zespół Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie informuje, że nie odsyła dokumentów aplikacyjnych, jeśli kandydat nie zaznaczy tego w ofercie.
e) Nadesłane dokumenty będą zniszczone po upływie 2 tygodni od daty zakończenia postępowania rekrutacyjnego.
f) Dokumenty kandydata, który zostanie wybrany w procesie naboru, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
g) Dyrektor Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie zastrzega sobie możliwość unieważnienia naboru na każdym etapie, bez podania przyczyny.
h) Zespół Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie nie zwraca kandydatom kosztów związanych z rekrutacją.
Do udzielania informacji w sprawie naboru upoważniona jest:
Marta Szlagowska, starszy specjalista ds. pracowniczych i organizacji tel. 91 577 18 32 wew. 131.

 

Ogłoszenie 3

Ponowny przetarg ofertowy na zakup sprzętu komputerowego - obniżka cen o 30%

szczegóły w załączniku:

Załącznik